ועד בית בבניין

ועד בית בבניין , דירים וחברת ניהול – המשולש הקדוש , כמה הוא חשוב לבניין ?!

השבוע הוזמנתי לפודקאסט של חברת darimpo – אפליקציה לניהול בניינים משותפים.
התנהלה שיחה סופר מעניינת בנושא המשולש הקדוש של ועד בית בבניין – דיירים – חברת ניהול ואיך יודעים לנהל את זה נכון.
יחד עם אייל מנכ"ל חברת darimpo , ניסינו לפצח את תפקידיו של הועד בית, בשוסטר חברת ניהול וחזקת בניינים משותפים רואים בועד הבית של הבנין המשותף שחקן אסטרטגי.

תפקידי ועד בית בבניין

ועד הבית תפקידו לשמור על הרכוש המשותף, לוודא שכל הליקויים והתקלות מטופלים למרות העלויות. ועד הבית תפקידו לנהל את התקציב, ועד הבית חייב להכיר בהוצאות שלו ולוודא שהגביה מתבצעת כראוי. ועד הבית מחוייב לשקף לדיירים את כל החלטות והפעילות שמבוצעת במסגרת הבנין המשותף, כולל של חברת הניהול. ועד בית נותן מענה לדיירים ובעיקר יודע לכוון ולנווט אותם למקום הנכון, חברת הניהול.
הדיירים מרביתם אינם מעורבים במתרחש בבניין, קומץ קטן של דיירם תמיד ישמע ויתן את דעתו וביקורתו על מה שקורה. עדין חובת הועד וחברת הניהול לתת מענה שלכולם. שוסטר ניהול ואחזקת בנין משותף מאמינים בלתת שירות לא רק לדייר שמשמיע גם לדייר שלא משמיע.
חברת שוסטר ניהול ואחזקה בניינים משותפים חושבים שתפקיד הדיירים בניהול הבניין הוא סופר משמעותי, הדיירים הם השיקוף לפעולות חברת הניהול, הם המבקר והמשבח. דיירי הבנין המשותף מרבים להתלונן, אנחנו בחברת שוסטר ניהול ואחזקה רואים בתלונות שלהם כלי עבודה.

חברת הניהול חייבת לפתח אזורים חדשים לניהול,שוסטר ניהול ואחזקה מתעדכנים כל הזמן מול העולמות הטכנולוגים , השירותים והמערכות לטובת ניהול טוב וחכם יותר של הבניין המשותף.
הידע של חברת שוסטר ניהול ואחזקה מגשר על הפער הקיים בין רצון הועד לרצון הדיירים, אנחנו יודעים לעשות את זה נכון.
אם ניקח לדוגמא את darimpo , אייל השכיל לראות מייד את המשולש , המערכת הטכנולוגית שפיתח תומכת בכל הממשקים, היא נותנת מענה לדייר שמאפשר לתקשר עם חברת הניהול על ידי תיעוד התלונות ועד הבית שמוציא דוחות ועוקב אחרי הפעולות של חברת הניהול.
מקווה שירבו עוד שיחות על המשולש הקדוש, פיתוח אסטרטגיה לניהול נכון של חברת הניהול ופיתוח ממשקים טכנולוגים תומכים בכל הנישה.