הקבלן הודיע לכם שהבניין מוכן למסירה – איך מבצעים כניסה לבניין משותף בצורה נכונה?!
מזל טוב, קניתם דירה חדשה מקבלן. הקבלן הודיע שהבניין מוכן למסירה ועוד מעט מקבלים טופס 4, מה זה אומר?!
קודם כל חשוב שתמצאו חברת ניהול המתמחה ומלווה אתכם בכניסה לבניין משותף חדש. חברות ניהול בעלות ניסיון יודעות להדריך אתכם לאורך הדרך.
אנחנו בחברת שוסטר ניהול ואחזקה, אכלסנו מעל עשרות דירות בבניינים משותפים. אנחנו בעלי ניסיון רב בעבודה ושיתוף פעולה מול הקבלנים וספקי המשנה המסתובבים במתחמים.
מה זה אומר שטחים משותפים?
הקבלן מוסר לכם מפתח בנין, הוא מבצע סיור מקיף יחד עם הועד וחברת הניהול ועובר אזור אזור, חדר חדר ורושם ריג'קטים שיש לטפל בהם. כל חדרי המערכות נמסרים לידי הועד כולל ספרי מערכות ותוכניות בנין, חשוב מאד לשמור עליהם.
סיימתם את היום המתיש הזה, מה הלאה? אנחנו בחברת הניהול שוסטר ניהול ואחזקה, יודעים לנהל כניסת דיירים לבניין חדש. הדיירים מקבלים "אמנת בנין" הכוללת את כל הזכויות והחובות של הדייר בכניסתו ומה עלינו לעשות על מנת לשמור על הנכס בצורה הנכונה ביותר.
דו"ח הריג'קטים עובר לקבלן ומחובתו לבצע תיקונים , חברת הניהול שוסטר ניהול ואחזקה מבצעת מעקב אחרי ביצוע ונמצאת בקשר רציף עם הקבלן בכל בעיה ותקלה שנמצאת במסגרת האחריות.
חשוב לנו שהדייר יוכל להתרכז בכניסה לדירה הפרטית ויסמוך עלינו שהשטחים המשותפים נמצאים בידיים נכונות.
חברת הניהול שוסטר ניהול ואחזקה מקימה תיק ניהול דיגיטלי לבנין , למערכות ולדיירים. הכל בשקיפות ושיתוף פעולה.
הועד מקבל דו"ח ביצוע אחד לרבעון ועדכון בישיבות ועד חברת ניהול.
(שימו לב, התהליך הנ"ל אינו מחליף הזמנת "בדק בית")